poniedziałek, 12 stycznia 2015

Hej Ludziska!!!!!!!!!!!!

No to tak...
Będzie to blog o cukrzycy.
Tylko tak bardziej z mojego punktu widzenia.
Nie radzę brać ze mnie przykładu...
Piszę tego bloga, żeby nauczyć się żyć ze swoją chorobą... Taaa sranie w banie. Gdyby to ode mnie zależało to nic bym ze swoim życiem nie robiła, ale moja mama... ahhhhhhhh
Nikt mi w sumie nie potrafi mi pomóc. Byłam nawet u psychologa, ale to nic nie dało.
Zastanawiam się czy to dlatego, że mi nie zależało, czy był to po prostu psycholog do dupy. Hmmmm?
Jeśli macie jakieś pytania to piszcie. Na pewno Wam odpisze tylko nie mam pewności czy jestem właściwą osobą do udzielania rad ;)

A i tak szczerze cukrzyca jest do dupy. Nie słuchajcie ludzi, którzy Wam mówią, żebyście cieszyli się, że nie macie raka. Zapytajcie czy by się z Wami zamienili.


                                                                                                             Gorzka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz